Alla inlägg under juni 2011

Av SlickN ! - 4 juni 2011 17:19

Är med elin , och vi har varit i stan...
 och jag shoppade sönder... meeeeeeeep   ... HAHA FIN(Den är ingenting , förutom en gul boll..)

Ja , det blev fyra tröjor och två pk  och två pack mumsmums :3
Totalt femhmundra kronor  ..........Jag är smart ... jeppjepp..

Vi typ , gör ingenting... och vi gillar att göra ingenting , för det är inne att göra ingenting , så vi gör ingenting ............................................ Invecklat huh ?  ....



EHEHEH ... Vi komm aldrig på vad vi skulle skriva här egentligen... Så detta har ni aldrig läst ... Hörshej    

Av SlickN ! - 4 juni 2011 17:14

.... Kolla på denna och lyssna på .. ja denna nedanför

Ganska gulligt ändå :)

Av SlickN ! - 4 juni 2011 12:18

AHAHAHHAHAHAHAHA HUMOR PÅ  HÖG NIVÅ x)
Tycker ni ska checka in bloggen ;)
http://skrattandefaglar.blogspot.com/              AHAHA ..

Av SlickN ! - 3 juni 2011 23:35

JA ... jag vet fan inte vad jag ska skriva om ... därför jag spammar med massa msn konversationer ... (a) ... för jag har världens bloggtorka..
Vad ska jag skriva om ? :o


Jaa tänkte spamma lite mera bilder .... så .. kommentera .. Puss


Var hundvakt åt denna sötnosen idag..... <3   Tehee .. första mötet med min råtta ... ... haha hunden typ .. höll på att äta upp den :c ...   HAHA GRYM FOTOGRAF JA ...   Nananana .... vadåååååå porrig     GAHHHH ... Måste spara ut håret seriöst :o .... se va kort det är :c     

Av SlickN ! - 3 juni 2011 23:20

Och örnskiten .. det är lixom menat som örnexpo .. men nu blev det örnskiten :D     Och nej .. vadå trög ..ingen trög här ....så schyyy ...

Av SlickN ! - 3 juni 2011 22:20

UNDERBAR SLICKGUBBE ... SlickN   Och  dom gubbarna ska slicka ... men alla failade ., så ingen slickade ;_; .. nu blev jag em  

Av SlickN ! - 3 juni 2011 21:57

Höhö Neeee vadå skela ? ... jag skelar inte ...      Åh... Det står.. Wiliam rundkvist på bilden. ...  för.. jag gillar han....                

Av SlickN ! - 2 juni 2011 17:57

Asså vad fan i helvetes jävlafan ..... det ska fan ,,, asså träningen ska vara 18:30 ikväll .. men så hade dom ändrat den  ... åh va sur jag blir ..... för jag missade den igår med ... asås sdggsdgsd    
fan va mycket skäll jag kommer få av tränarN .... och det är massa pinsamt .. :/

Jaja ska nog fixa håret , ladda kamerabatteriet ... och ta på mig lösögonfransarna som jag fick igår och ja .... Ego time bitches
Smell u later allehopa ... nu ska jag ... ja .... fixa mig.... Hörshej!  

Presentation


K Ä R L E K & R E S P E K T

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Omröstning

Hemsida (: ?
 Emocore
 Bilddagboken
 Facebook
 Kamrat
 Egen ;o ?

Blogglänkar


Ovido - Quiz & Flashcards