Alla inlägg under maj 2011

Av SlickN ! - 31 maj 2011 18:12

Jävla SKIT ....
Varför får jag aldrig göra något..... ?!
Får inte byta  skola ... får inte färga håret , får inte ha linser , får inte ha hårförlängningar.......... får inte pengarna jag behöver när jag ska köpa kläder.....
Får inte pierca mig , får inte sminka mig som jag vill , får inte ha kläder som jag vill..

Jag fattar inte , varför fan ska jag inte få göra eller få se ut som jag vill......
Och varför ska ''du'' göra allt det som jag inte får för att göra mig avis för .. ?
Så jävla patetisk är du , vet du det....
Och denna som jag nu kallar ''du'' är en tjej , som ska göra allt detdära som jag inte får göra... och hon snackar om det 24/7 så fort jag är inärheten .... jag orkar inte bry mig .

Men det är så jävla svårt att tänka på annat ......... du kan dö äckligafitta....... försvinn ur mitt liv   

Av SlickN ! - 24 maj 2011 20:36

..................................................
.. Naw söt.....


.................Aw söt.............


............ROFLMAo !.......EVIL BALLOOOONS :c    ...


.................HAHA JAG DÖR.... ...!!!!

 .......HAHA Han har ingen snopp SYND ....

............AHAHAHHA FAN VA SÖT...!

............HAHAHAHA TYP JAG JU ... JAG HAR EN HOMIE <33

......HAAHAHAH NEJ , det är bara så fel .... Ò.ó

........Ser ut som justin bieber *Fniss*

Av SlickN ! - 24 maj 2011 19:59


.. Så känner jag mig just nu ... seriöst alla tankar och allt bara skriker i mitt huvud...
Jag vet inte vad jag ska göra längre.... jag känner att jag bara vill släppa allt nu.
För jag kan inte kontrollera vad jag känner längre ... Jag älskar dig *I***M Vafan ska jag göra utan dig !? ..... Jag behöver kärlek nu , för jag orkar inte.
Kom och krama mig , visa att jag finns .... för just nu känner jag mig patetisk och världelös..... och det känns som att jag bara är någon man skrattar åt....
Nu är jag less på att fälla tårar .... nu är jag less på skriken som aldrig tycks ta slut i mitt huvud.... Jag är lesslesslesslesslessssss !   

Av SlickN ! - 24 maj 2011 14:53

 Asså jag har hur tråkigt som hellst :c ...

Vill typ flytta till , sthlm eller gbg ... är säkert mera ös där.
Fast klart , det är mysigt här :*

Av SlickN ! - 24 maj 2011 14:49

 ........... HAHA ÄGD ...

Presentation


K Ä R L E K & R E S P E K T

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Omröstning

Hemsida (: ?
 Emocore
 Bilddagboken
 Facebook
 Kamrat
 Egen ;o ?

Blogglänkar


Skapa flashcards