Alla inlägg den 12 juni 2011

Av SlickN ! - 12 juni 2011 21:36

Fatta skönt det är med sommarlov ..

MEN , idag har jag åkt bil .Sen.. Spelat match mot Remsle , vi vann med 2-0 WOHO ...
Vi ligger tvåa i serien nu typ .. Det är fettmedös...
Och nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och funderar på vad jag ska göra i sommar...

Men saker som jag vill göra...
* Åka till sthlm och shoppa..
* Åka till umeå och shoppa..
* Se hollywood undead live ... men haha det lär aldrig hända..
* Jag vill rulla runt i gräset och vara glad , jag vill dricka mig full uti varenda stad ! .. haha ne..skoja bara , men jag älskar den låten.....
* Jag vill skapa minnen som fan med alla underbara <3
* Ösa sönder överallt och ha det underbart med Frida ,Elin,Nora,Lovisa och bea och alla dom ... jag älskar er ! :D
* Jag vill fara på en bra fotbollscup med laget , och vinna den  och lära känna massa nytt folk... !
* Jag vill åka till typ gröna eller något sånt ställe , och åka massa karuseller ! :D
* Jag vill stänga av mobilen , och vara ute fyra dagar/nätter i rad och ha massa kul ..och sova hos massa folk..... och sen komma hem och ta uttskällningen (a)
* Jag vill ha världens bästa sommarlov denna sommar!

Presentation


K Ä R L E K & R E S P E K T

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Omröstning

Hemsida (: ?
 Emocore
 Bilddagboken
 Facebook
 Kamrat
 Egen ;o ?

Blogglänkar


Ovido - Quiz & Flashcards