Alla inlägg den 5 juni 2011

Av SlickN ! - 5 juni 2011 23:23

Men det hade varit övernajs på om du svarar,,
På om du vill ha mig lika mycket som jag vill ha dig,,
Ge mig ett tecken det blir det sista du gör,,
Då blir meningen jag älskar dig det sista du hör,,
Som en när en blomma vissnar och dör åldras vi,,
jag lovar ge mig din hand som jag kan hålla vid,,
till jag kollapsar och din kyss tar min anda,,
då allt blir tyst och vi dör lyckligt tillsammans,,


Och det går så mycket rykten ,,
Men vi håller ihop för vi skiter i vad dom tycker,,


Utan dig i mitt liv så vill jag hellre leva själv .....
Jag menar varenda ord jag säger .. du är underbar ..och vad fan ni omogna miffon än säger  om han ... så lyssnar jag inte på er , för ni sprider bara rykten .. och jag vet vad som är sant.... Ta er .... och ge fan i mitt liv.........för jag mår bara dåligt när ni håller på ..... och jag orkar inte när ni håller på , och nni är så jävla dåliga på att låtsas vara andra personer , för ni kan inte ens stava deras namn och efternamn...
jag vet exakt villka ni är ... och jag tycker ni ska ge er  nu....... 
WILIAM RUNDKVIST JAG ÄLSKAR DIG ,FÖRLÅT FÖR ALLT !


Presentation


K Ä R L E K & R E S P E K T

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Omröstning

Hemsida (: ?
 Emocore
 Bilddagboken
 Facebook
 Kamrat
 Egen ;o ?

Blogglänkar


Ovido - Quiz & Flashcards