Alla inlägg den 27 juni 2011

Av SlickN ! - 27 juni 2011 16:51

ENJOY ALLA VIDEOS !

Men dom är dock inte seriösa
Och fjongen som jag missar när jag sätter upp håret , sitter nu där den ska :)

Och nej jag äter verkligen inte sådär ... ivanliga fall.. :3
  
  
  
 

Av SlickN ! - 27 juni 2011 13:07

Hej , idag händer nog ingenting , förutom hahaha jo faktiskt , idag så händer det saker , kommer typ dra till coop med sabina och sen ska jag träna ,  första dagen på , massa dagar som jag gör någonting , shit jag måste rycka upp mig :o ....
Detta sommarlovet suger änsålänge :(

Men jag är på dåligt humör idag , för vi förlorade våran fucking match igår , seriöst , vi MÅSTE vinna mot dom igen på tisdag för att ha en chans att komma upp till div 1 ..... -dlhsgd !!!!!!!!!!
KÄMPA FÖR FAN TJEJER , jag vill upp dit !
Aa , men jag lyssnar  på musik och ba chillar , lyssnar på denna underbara låten just nu ..  MANGE KOMMIGEEENNUUUUUUUUUU!   
Aa , jag vet inte vad jag ska skriva om .. jag vet inte ens varför jag har denna meningslösa blogg x) ..
Tidsfördriv typ (a) ,,nej nu ringer jag fan och väcker sabina , jag vill ha choklad ... så Pusshej .. kanske slänger in ett inlägg senare .. typ aa hejdå

Presentation


K Ä R L E K & R E S P E K T

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Omröstning

Hemsida (: ?
 Emocore
 Bilddagboken
 Facebook
 Kamrat
 Egen ;o ?

Blogglänkar


Ovido - Quiz & Flashcards