Alla inlägg den 6 juni 2011

Av SlickN ! - 6 juni 2011 13:11

NE sabina orka inte fara på örnexpo ... hon ville till stan...
Men om jag far till stan så får inte jag pengar till att köpa kläder ...

FUCK MAMMA VA SNÅL HON ÄR ...
bara för jag fick 500 i förrgår...... hon kan ta sig ...
Haha undra hur mycket jag får med mig till umeå då ...
Haha hon é så jävla snål så kommer nog få 200 kr med mig ._.

Mamma och pappa är nog snålast i hela jävla världen...
Nu vill jag ha mitt kort .. så jag kan styra över mina egna pengar Lksjhgdsajkduhkjlfhgkjfgskld

Av SlickN ! - 6 juni 2011 12:12

Hej .. Vaknade nyss , ska nog fixa mig nu ... Och sen käka .. eller ne det orkar jag inte ..
Men ska fixa mig och sen dra till örnexpo med bohman...

HAHA En gammal bild  på mig  eller aa för mig é den gammal (a)   HAHA Seriöst va jag älskar denna bilden , haha emma tippade precis bakåt .. HAHAHA GUD     
Aaa Men nu ska jag nog fixa mig .. Hörshej <3 ;) 

Av SlickN ! - 6 juni 2011 00:29

Men hej , har glömt att visa vad jag köpte ...
Men det är ...
*Två tröjor från Carlings... ingen aning om pris..
*Två tröjor från Gina ... Ingen aning om pris....
* två mums mums från hemköp (hehe vadå tjock?) ..22  kr ;)
* Två powerkiing .... Ingen aning om pris (a)
  

Men denna är från Gina .... och kostade ..50 tror jag ...
Och denna är från Carlings ... och kostade      ... .aa ingen aning...   Dendära är från Carlings .. och kostade ... typ 299 . .tror jag.. 
Och där é allt , fast dipp skiten och cidern och tuggummit och ja .. hårsprayen .. betalade pappa (a) .. för jag sovde hos elin ... och glömde chipsen hos elin med.... och glömde mobil laddaren hos elin ..... och ja ....     
Och där blev min mun jätte skev :3 ..... men detta linner é från Gina .. stod att det kostade 99 kronor ... men fick det för 50 ... :o ... KOM KOM TILL GINA NU ... KOMPIS PRIS NANANAN :D

Presentation


K Ä R L E K & R E S P E K T

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Omröstning

Hemsida (: ?
 Emocore
 Bilddagboken
 Facebook
 Kamrat
 Egen ;o ?

Blogglänkar


Ovido - Quiz & Flashcards