Alla inlägg den 13 juni 2011

Av SlickN ! - 13 juni 2011 17:18

ASSÅ MAN FÅR FAN NÅGOT FEL PÅ DETTA SPELET.
OCH JAG GER FAN INTE UPP FÖRNS JAG KLARAR DET !
Klicka här för att spela

Men idag så , mår jag inte bra , är helt slapp ...
Orkar typ inte göra någonting , har suttit framför teven och datorn hela dagen...
Funderar på att gå ut eller någonting ...   
Fast ska först bara klara ut det spelet ... !

Av SlickN ! - 13 juni 2011 01:25

Men hej .... haha måste verkligen skriva lite om denna tösen...
Hon ser .. hemsk ut .. eller hon är ju söt .. men förfan , tagga ner på självförtroendet va ?
HAHAH Och jag svär en jävla 60+ hade jackan innan dig , ingen härmar dig , hur orkar du störa dig på sånt .. ?
HAHA JAG FÖDDES MED MITTBENA .... vissa hade säkert snedlugg innan du med
Folk hade brunt innan dig , herregud use the brain .. ''Härma meiii''
Lär dig snacka ... hahah ingen vill nog vara dig ... skdjiahgdkjfgbls
Gud , om alla vill vara dig , så ljuger du , för det vill fan i helvete inte jag ...
Jag kommer nog skriva mycket mera om henne , för kommer nog hitta mycket , som jag stör mig hos henne på hennes blogg ...

Presentation


K Ä R L E K & R E S P E K T

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Omröstning

Hemsida (: ?
 Emocore
 Bilddagboken
 Facebook
 Kamrat
 Egen ;o ?

Blogglänkar


Ovido - Quiz & Flashcards