Alla inlägg under mars 2011

Av SlickN ! - 31 mars 2011 21:38

   RAHW ... Busigt.

JÄVLIGT BUSIGT.


Av SlickN ! - 31 mars 2011 17:54

Don't click here!




   .......





Av SlickN ! - 30 mars 2011 18:31

Hejsanhoppsan

Sitter och kollar på Moving in ,

Jag tycker det är ett rätt så knasigt program  


Förstår faktiskt inte vad fan tjejens mamma och mormor , har med hennes privat liv att göra.?

Om hon dejtar två stycken och inte kann välja , så äre väll hennes problem?

Men ja , tillslut så orkade ena killen inte med hennes familj längre , så han gittade ju.

Och den sista killen , han var ju snäll , och han kämpade verkligen för henne.

Men morsan och mormor skickade hem honom, fyfan fatta vad dottern vart sne.

HAHA ja fyfan , ett av skälen till att jag aldrig säger till mina föräldrar who my boy is  

Det får dom klura på , men ja förr eller senare kommer dom på det    

Av SlickN ! - 29 mars 2011 15:13

Hej , tänkte att jag skulle ge tips på några låtar som jag ÄLSKAR.   



Fronda – Underbar

Riktigt fin låt , den tar fram känslorna och är bara helt , underbar.


Natasha Bedingfield – Wild Horses

As söt låt , man blir fett lugn av den med.


The Rock Masters – Fast Car

En rätt så skön låt , jag får feta sommarkänslan av låten , och jag älskar sommaren.


The Pusher – Blinded By The Dark

Så underbar låt ! , Texten är helt jävla awesome ,och han som sjunger .. åsså åh ÄLSKA


Highwon – Från Hjärtat

Klart årets låt för fan ! , Den är helt jävla , perfekt !


Tenacious D – Kickapoo

Haha , en låt som man bara älskar.


Jessie J – Do It Like A Dude - Explicit Version

En skön låt med skön text ,DO IT LIKE A DUDE !


Ja,det var några av mina favoriter , !


Av SlickN ! - 25 mars 2011 16:48

12-03-2011   


  

Känslan när jag ser dig är så underbar.

Jag pirrar i hela kroppen och all glädje vill bara komma ut

Om jag inte får andas samma luft som dig , så vil jag inte andas alls.   

Presentation


K Ä R L E K & R E S P E K T

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Omröstning

Hemsida (: ?
 Emocore
 Bilddagboken
 Facebook
 Kamrat
 Egen ;o ?

Blogglänkar


Ovido - Quiz & Flashcards