Alla inlägg den 11 juni 2011

Av SlickN ! - 11 juni 2011 23:25

Asså gud , min tanke är varför gjorde hon sådära ... Hon var underbart vacker ... Om jag hade varit hennes kompis/syster , och om jag vetat om det .. så hade jag sagt något i stilen med.....

''Du är vacker som du är du måste vara som du var , det är knappast fel på dig det är fel hur världen är idag knyt båda nävarna och fokusera på nått bra , för innerst inne vet du om att dom har fel och du är underbar'' .........

Fast Om det är en sann historia (man måste ju vara källkritisk) så är det förbannat sorgligt. Jag fick tårar i ögonen eller rättare sagt , tårarna rann.....

Av SlickN ! - 11 juni 2011 22:33
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av SlickN ! - 11 juni 2011 21:57

NÄR SKA DU INSÈ ATT DU INTE KAN SJUNGA Kissie....?

Okej kissie , detta är inte ens musik , det är fan olagligt att ens kalla detta musik ... Det är , något som .....ja vem fan som hellst skulle göra bättre... !
Haha jag har bara en åsikt om kissie .. hon är ful , och hon förstör sig bara , seriöst hon var ju hur jävla perfekt som hellst förut.. TBH FÖDD PERFEKT ... hon hade inget fel .. värsta perfektionen .... Men kolla på hon nu ... Vad ska det bli av henne , jag vill se dig när du är runt 80 kissie ... Det vill jag verkligen HAHAHA

Av SlickN ! - 11 juni 2011 21:30

AHAHAH As gammla videos ... Men åh va söta dom är !   
 
 
 
 

Av SlickN ! - 11 juni 2011 19:04

 Höhö , sitter vid den statsionära datorn , och här hade jag massa gamla bilder .. Nu bjuder jag på massa .... HAHA ENJOY......                                            Asså vet ni hur gammal dom är eller :c ?

Av SlickN ! - 11 juni 2011 13:58

Fan va skönt det är med sommarlov  .. igår var det awesome..
För alla tog ju studenten .. och vi var på stan och öste :3 ..

Men idag så vann vi över högglunds med 3-1 .. Fatta skönt..
Sabrina , frida och emelie gjorde målen .. Bra tjejer !
Och imorgon så har vi match mot Remsle... och vi ska vinna då med, så idag ska jag nor ta det lungt och vila tills imorgon !

Men .. ja det kommer lite bilder från skolavslutningen , och kalga inte på mina överfina miner på bilderna ;)
      Vrid på huvudet fuckers :D            
 

Presentation


K Ä R L E K & R E S P E K T

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Omröstning

Hemsida (: ?
 Emocore
 Bilddagboken
 Facebook
 Kamrat
 Egen ;o ?

Blogglänkar


Ovido - Quiz & Flashcards