Direktlänk till inlägg 7 juni 2011

Det är svårt att säga hejdå , när man vet att det är över.

Av SlickN ! - 7 juni 2011 15:37

Tankar ... som snurrar och klaga inte på konstigt flyt i texten , jag skrev det direkt från hjärnan... och försökte formulera det så bra som gick...men jag vet själv inte riktigt vad jag menade med detta.... så.. whatever..

''Ner i smutsen med ditt blod på mina händer
Men nu jag förstår att du var för bra för den här världen så du lämnade den.
Allt blev rött.
Jag vet inte ens om det var din tur att lämna mig.
Men som alla goda ting så far allt förbi.
Det är som en förlorad själ i tiden av behovet...så försvinner det.
Det fick mig att växa upp fort och sätta lite blod på mina knän.
Och du vet inte ens vad som är bortom dig och du vet inte vad du förlorar.
Men tänkte att du aldrig kommer dö.
Så jag antar att du var tvungen att lämna mig.
Men du är född med vingar men du är aldrig lycklig.''


Jag är golv till tak,Jag är vägg till vägg
Och när en känsla vänder sig till aska så glömms det om kärlek
Du  gillar känslan inom dig med flaskan bredvid dig men i slutändan ni båda hamnar tom
Så tom som om  en ängel dog alldeles framför ögonen på dig
Jag ser mot himlen
jag tittade in mig själv.
Jag kände mitt hjärta pumpa i mitt bröst något inom mig blir till liv men det finns inget att säga längre.
Jag ser dig i himelen och då var det något något som fick  hjärtat att stanna
När  du faller bort så kommer jag till dig inom kort.
För världen måste se vad du och jag menar  för vår kärlek är evig även om vi dör.
Men det är bara vad jag har sett , ditt ansikte i himelen.
Men jag vet att det är bara en dröm.
Men om jag sticker först så berätta för min älskling jag älskar honom.
och att jag önskar att jag kunde hålla han hårt och aldrig släppa taget.
Men  det är svårt att säga adjö när du vet att det är över ....


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SlickN ! - 12 september 2011 16:38

Kommer att  vara sjukt offline på denna blogg nu , prövar blogg.se :)   Kolla http://trololololoo.blogg.se     ISTÄLET Ångrar jag mig så går jag tbx t denna :D   ...

Av SlickN ! - 5 september 2011 07:14

Hej , barnensdag var ju ganska kul ändå :) ..   Palla skriva mera om det men , ska typ fixa mig och dra till skolan ... GEEKY .. Jaja , suger på att uppdatera här , förlåt , :pPpPpPp Slänger in två bra låtar ..  ...☮ ÄLSKAR DESSA TVÅ...

Av SlickN ! - 25 augusti 2011 15:42

Åh snart ska jag på träning , Och då ska vi ha matchstället , hahah för vi ska typ ta ett lagfoto (a) ... AHHAAH PINSAMT.     Jag ska nog ta och käka snart typ och börja fixa mig , Hejdå   Okej slänger in 3 egobilder       ...

Av SlickN ! - 24 augusti 2011 17:21


HÄGGLUNDS - ARNÄS18:30 på bussby Vi ska knäcka dom , bjuder på en bild :D   ...

Av SlickN ! - 24 augusti 2011 16:49

                JAG SAKNAR DIG HJÄRTAT ;_; <3333 ...

Presentation


K Ä R L E K & R E S P E K T

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Omröstning

Hemsida (: ?
 Emocore
 Bilddagboken
 Facebook
 Kamrat
 Egen ;o ?

Blogglänkar


Ovido - Quiz & Flashcards