Direktlänk till inlägg 12 april 2011

JAG ÄR SÄMST:

Av SlickN ! - 12 april 2011 21:12





Rädslan försvinner aldrig,
den bränner mig inuti och jag kan ana små brännskador på huden.
Det börjar ta sig utåt. Den vill skrynkla ihop min hud och få alla att lämna mig, rädda för att också dras in i elden.

Du sa åt mig, att jag fick lova att aldrig lämna dig.

Också står du och nästan gör det när jag står och skriker som en liten hjälplös flicka med brännskador på bröstet.

Har aldrig känt mig såhär osäker.
Rädsla på rädsla.. som att hälla tändvätska på elden..

Men att bara tänka att du skulle ge en annan tjej uppmärksamheten.
Tanken på att en annan skulle få röra din kropp, min kropp ger mig kräk känslor.

Det räcker att jag drömmer om det varje natt.
Det räcker att tankarna håller sig där, istället för att det tar sig ut i praktiken.

Men snälla älskling, kan du inte bara hålla om mig.. säga att du älskar mig, att det inte finns någon annan, att jag är trygg.. som du gjorde

är bara så dum, att jag inte ser vad jag har förens det är försent

Och jag skulle inte skära mig mer, jag skulle aldrig spy.. jag skulle ta hand om mig själv..
och det tänker jag definitivt aldrig ge upp

Har jag sagt att jag är avundsjuk?
Och väldigt rörig.




 

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SlickN ! - 12 september 2011 16:38

Kommer att  vara sjukt offline på denna blogg nu , prövar blogg.se :)   Kolla http://trololololoo.blogg.se     ISTÄLET Ångrar jag mig så går jag tbx t denna :D   ...

Av SlickN ! - 5 september 2011 07:14

Hej , barnensdag var ju ganska kul ändå :) ..   Palla skriva mera om det men , ska typ fixa mig och dra till skolan ... GEEKY .. Jaja , suger på att uppdatera här , förlåt , :pPpPpPp Slänger in två bra låtar ..  ...☮ ÄLSKAR DESSA TVÅ...

Av SlickN ! - 25 augusti 2011 15:42

Åh snart ska jag på träning , Och då ska vi ha matchstället , hahah för vi ska typ ta ett lagfoto (a) ... AHHAAH PINSAMT.     Jag ska nog ta och käka snart typ och börja fixa mig , Hejdå   Okej slänger in 3 egobilder       ...

Av SlickN ! - 24 augusti 2011 17:21


HÄGGLUNDS - ARNÄS18:30 på bussby Vi ska knäcka dom , bjuder på en bild :D   ...

Av SlickN ! - 24 augusti 2011 16:49

                JAG SAKNAR DIG HJÄRTAT ;_; <3333 ...

Presentation


K Ä R L E K & R E S P E K T

Fråga mig

32 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Omröstning

Hemsida (: ?
 Emocore
 Bilddagboken
 Facebook
 Kamrat
 Egen ;o ?

Blogglänkar


Ovido - Quiz & Flashcards